Nevím jak  začít - Ahoj psát stále nechci. 

"Bonjour les fans" 


Za poslední rok se toho spousta změnilo a ráda bych se o pár těch novinek s Vámi podělila.  Konečně se mi povedlo vypadnout z toho ohavného města jménem Bruntál. Žiji nedaleko Jindřichova Hradce kde dokonce i pracuji. Mám skvělou práci, mám jí ráda a asi mi bude každý závidět. Prodávám čokoládové pralinky, čokoládu všech druhů, ale největší paradox je , že ji nemůžu přeci co ? Jíst - ha ha. Dokonce se změnily i mé vlasy v zrz a mohu vám říci, že mi tá barva opravdu vyhovuje, cítím se v ní sama sebou a mám z ní každý den radost. Nebudu se určitě vypisovat do těch nejdrobnějších detailů, chci zůstat i tak trochu ještě tajemná...  Když jsem projížděla blog o který jsem se pekelně dlouho nestarala a četla si různé příspěvky z minulých let , tak jsem se pobavila, ale i zhrozila o čem jsem to proboha psala ?! Já vím možná Vám to nepřijde, Vaše radostné komentáře mne, ale utvrdili v tom, že to zase tak trapný nebylo, ale ! Musela jsem ty starší příspěvky opravdu vymazat. Jak už jsem psala chci se táhnout jiným směrem, neboli se zaměřit na něco co má smysl a nebudu tu psát deníček - ne ! Nebudu ani psát o kosmetice ( fajn, občas když se mi něco tak hrozně moc zalíbí tak možná jednou ? dvakrát ? ) Outfity fotit nebudu, protože vybrat fotku kde si připadám hezky, zabere víc jak půl dne a na to nemám čas.

No co dále, dále se toho asi zase nějak postupně dozvíte a kdo sleduje můj instagram, tak určitě ví ještě daleko více novinek, takže koukejte se tam podívat. 


Žádné komentáře:

Okomentovat