Blog ?

Ahoj, chci jen zdělit, pokud jste pro abych dále psala na tento blog napište komentář. Nějak jsem nad tím zase uvažovala, ale vedla bych ho opět jiným a možná daleko lepším směrem. Nechci se zabývat rozhodně Outfitama a kosmetikou, ale chtěla bych zkusit prosadit mé nápady, tvorbu, popřípadě inspirace, lidé co mne zaujali. Myslím, že by to byl lepší start pro nový začátek psaní blogu. Jen nemám každý den čas sem dávat několik příspěvků jak tomu bylo minule. Hodně se toho za poslední rok změnilo a myslím si, že s klidem na duši mohu říci, že jsem spokojená.


Budu ráda za každý ohlas :) díky ! 

5 komentářů:

  1. Začni i kdyby si sem dávala jeden příspěvek měsíčně :) Mám ráda tvoje dílka :) V.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem určitě pro, tvůj blog byl vždy inspirující :).

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem rozhodně pro, aby jsi dále psala svůj blog! Jsi mou múzou a baví mě tvé nápady, kresby i výtvory. Rozhodně se budu těšit!

    OdpovědětVymazat
  5. ...jsi šikulka a držím ti palce i pěsti ať se ti ve všem daří...MOC SI TO ZALOUŽÍŠ :-)

    OdpovědětVymazat