Skvělé vegetariánské paštičky, které musíš mít !

Asi je už nejspíš znáte, ale i přesto o nich něco málo napíši. Tyto dvě vegetariánské paštiky jsou naprosto výborná záležitost. Narazila jsem na obě dvě v DM v sekci zdravé výživy a měli tam spousta druhů mne tedy nejvíce na první pohled zaujala paštika patifu - hokkaido a Sojová pomazánka. Jejich ceny se pohybují okolo 30 - 40 kč , ale jsem zastánce toho, že se do jídla má investovat a hlavně do kvality. Pro extrémní masožrouty je tohle prostě blivajz a když už paštika tak přeci s kusy kůže a dalších nehezkých věcí. Já neříkám a nepovažuji se za vegetariána 100% jsou chvíle kdy mám chuť na kus řízku a pořádně propečenou slaninou, ale častěji vařím ze surovin co mají od masa daleko. Miluji zeleninu a různé kombinace od pečené dýně po celerové hranolky. 

Táto generace je lína a raději jde do fastfoodu pro nějakou nezdravou bombu, než si postát hodinu v kuchyni a vykouzlit něco chutného, zdravého a ještě vám to udělá radost , když s tím někoho překvapíte. Já tedy, když chodím do práce a nemám čas vařit , tak právě zkouším hledat dobrůtky co mi ten den zpříjemní. Určitě nemůže chybět Hummus ( asi jsem na něm závislá )

Příchutě Patifu : delikates, s hlívou, toskásná , orient , rajče a olivy, bazalka česnek, gourmet, s bylinkami, hokkaido 


Žádné komentáře:

Okomentovat